Jumaat, 5 Mac 2010

JIKA AKU UBAH FIKIRAN???

Diriku sedar siapalah ku dimatamu
hanya sebutir pasir di pantai kau berlabuh
cukup di situ hasrat ku terkubur...

aku mahu kau tahu aku belum bersedia lagi
untuk mengganti pasangan dalam sanubari
mungkin kerna masih basah luka lama...

Jika aku ubah fikiran
adakah kau kan setia menanti
jika aku perlukan teman
aku akan cari kamu
jika aku ubah fikiran
untuk jatuh cinta lagi
yang pertama ke depan
jika aku ubah fikiran...

adakah kau akan serah segalanya oh kepadaku
senang atau susah adakah kau tabah tuk menempuh
tapi sayang hatiku belum terbuka...

Jika aku ubah fikiran
adakah kau kan setia menanti
jika aku perlukan teman
aku akan cari kamu
jika aku ubah fikiran
untuk jatuh cinta lagi
yang pertama ke depan
jika aku ubah fikiran...

kamu mahukan aku
sungguh benar dan jujur
kamu mahukan aku
sungguh benar dan jujur
tapi sayang hatiku belum terbuka...

Jika aku ubah fikiran
adakah kau akan setia menanti
jika aku perlukan teman
aku akan cari kamu
jika aku ubah fikiran
untuk jatuh cinta lagi
yang pertama ke depan
jika aku ubah fikiran...

Adakah kau akan setia menanti
jika aku perlukan teman
aku akan cari kamu
jika aku ubah fikiran
untuk jatuh cinta lagi
yang pertama ke depan
jika aku ubah fikiran
Jika Aku Ubah Fikiran.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan