Ahad, 13 Jun 2010

BERI AKU PELUANG.....

dah lama x update blog
x de cerita menarik n benda yg aku nak kongsi an ngn u all
tp skunk aku ngh ase stress n sedih cgt
byk btl dugaan utk aku utk sambung study
haiyyyy
berilah aku peluang utk buat keputusan sendiri utk tentukan hala tuju dan minat aku ni
bkn bmaksud aku x nak org lain tentukan segalanye
at least bg aku peluang
sebelum ni aku msk form6 pn sbb aku disuruh utk msk form6
bkn dgn rela hati
aku redha
aku ikutkan arahan
masa form6
aku byat smakin mungkin
dan alhamdulillah
walaupn x cemerlang at least kputusan yg aku dpt telah mbuatkan parents aku gembira
aku bsyukur
skunk aku nk smbg study(degree)
kali ni aku nak ceburi bdg yg aku minat
dan capai impian aku
tp kenapa sampai skunk
hala tuju aku harus ditentukan jugak
aku stress sgt2
beri aku peluang sekali ni jerk
aku akan buat yg tbaik
itu janji aku
aku pn nak berjaya mcm org lain
capai cita-cita tsendiri
aku dh besa
bkn bdk kecik lagi
aku x kisah kalau setakat nak bg pendapat dan pandangan
aku boleh time n aku akn fikir sedalam-dalamnya
tp tolong!!!
tolong jgn paksa2!!!
STRESSED!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan