Ahad, 21 Februari 2010

akhirnye aku diberi jawapan dr-Nya

alhamdulillah
aku mmanjat ksyukuran kpd-Nya
akhir nya
doaku tmakbul juga akhirnye
aku mdapat petunjuk n jawapan dr-Nya
segala persoalan yg blegar dimindaku
akhirnye tjawab
aku bsyukur sgt2 krn Allah masih syg an aku
sekelip mata aku disedarkan oleh-Nya
terima kasih Ya Allah!!!
a'min
aku tidak sangka selama ni
org yg aku pernah cintai n sygi upe nye
sseorg yg x leh dipercayai n x begitu jujur
walaupn antara aku dan dia sudah tidak mpunyai ape2 pkaitan
tp aku masih syg an dia sbgi kawan
aku kesal ngn sikap nye
yg tidak bterus terang
sdg an dahulu
swaktu kami bsama aku pernah mnyatakan bhwa sekiranye ye mpunyai org lain
maklumkan kpd ku
krn aku akn menerima nye dgn redha
tp
ye mnyimpan sume rahsia tsebut tanpa pengetahuan aku
aku kecewa cgt dgn ye
dr raut wajah nye mnampakkan ye seorg yg baik, jujur
hakikat nye
mmm
kbenaran tbukti baru2 ni
aku sgt tkejut
dan aku ttanya2 apa motif ye bbuat sdemikian???
ape yg ye mahukan??
sampai sekarang aku belum ketahuinye
kalau dia bcinta dgn 2 org gadis aku tidak kisah sgt
tp klu dh smpi 3,4 n lebih dr itu
aku x dapat terima
adakah dia seorg romeo???
atau player??
hanya Allah yg Maha Mengetahui


2 ulasan:

  1. seorg yang tdk tau akan identiti diri dier sbnrnye..
    jgn lupa 4llow my blog heee ;))

    http://wwwatira.blogspot.com/

    BalasPadam