Ahad, 21 Februari 2010

BARU BELAJAR NAK BERCINTA

masa form 1 dulu
rasa bangga, seronok n teruja cgt
sb ramai budak laki
aku suka kawan ngn budak laki
dari tadika
sampai larh sekarang
oneday. ttiba aku minat kt corh senior ni
nak kte ensem tu
mmm
boleh larh
sb aku tgk muka dia cm ZACK NEW BOYZ
dulu aku mmg minat giler ngn zack tu
hahaha
cm2 aku buat tok kenal n bkawan ngn ye
anta surat
bagi coklat
huhuhu
nama dia az**
aku minta tolong dr kwn baik aku nama dia s*****
dia r jadi posman aku
dlm masa aku b'usaha nak bkawan ngn az**
aku dpt tau de sorg senior pompan ni nk amek ye jd abg angkat lak
tkejut giler aku
mmmm
aku cuba dapat an pjelasan dr dia
tp dia cuba mngelak
ttba kawan baik dia abg s****
dtg utk mbantu aku
dia bgtau yg surat yg aku time dr dia bkn dgn rela dia balas
tp tpaksa
aku kecewa sikit
rupa nye ye x bminat pn nk bkawan ngn aku
maklumlah
aku ni bkn cun pn
selekeh jerk
mmm
kakak tu de group
group tu mmg popular larh
aku x nak sebut nama group tu
ada satu time tu aku ngh solat kt surau sekolah
ttbe masa aku sujud tu
salah sorg dr ahli group tu
libas kepala aku ngn kain telekung
aku x tau sama ada dia sengaja atau tidak sengaja
aku trasa cgt
dlm surau sume perli2 aku
aku sedih cgt
aku hilang sabar
terus jumpa az**
aku beritau sume yg blaku
dia diam jerk
masa rehat
aku ditarik tepi tandas oleh group tu
aku disoal macam2 seolah2 aku ni penjenayah
aku cedih dan ketakutan
sejak dr hari tu
aku jauh kan diri dr az**
aku hampir bdendam dgn dia
krn dia aku sentiasa diberi amaran oleh group tu
ttpi aku x larh skejam tu nk bdendam
aku cume mmendam rasa shj
aku sedar bhw
pmpan yg x cantik n lawa cm aku ni
x layak utk ye
x layak utk jd kawan ye
aku redha...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan