Ahad, 21 Februari 2010

LOVE

LOVE
apa yg kamu semua paham dan tahu pasal LOVE??
tahu mengungkap dan melafazkan
tapi
tidak tahu maksud yg tersirat dalam LOVE
LOVE atau CINTA adlah satu yg suci
CINTA tidak boleh dimainkan atau dijual beli


"kalau tite syg someone.. tite akn simpan ye ketat2 dlm ati n luaran.. n tunjuk an yg org lain x leh miliki diri nye slain tite.. sb tite nk miliki org tu utk slama nye.. stiap hbgn ada hala tuju n tujuan nye.. jgn larh main an ati n perasaan si dia seandainya anda tidak ada hala tuju dlm hbgn yg dijalinkan.."

ada maksud yg tsirat disebalik apa yg aku perkatakan ni
aku akn kongsi an sedikit pengalaman yg aku lalui utk semua remaja kt lua sana
mungkin ini akan beri kesedaran dan penhajaran buat kamu semua
kerana sudah lama aku pendamkan semua ni
tanpa diketahui oleh sesiapa pn
mlainkan kawan baik ku
banyak benda yg aku terima dan hadapi
kebanyakkan nye amat perit dan pedih
segala yg blaku baru2 ini
menyedarkan aku utk mbongkarkan segala nya...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan